Traži  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

inovativno promotivno partnerstvoUsusret budućnosti s pametnim i inteligentnim IKT-om

Tehničko kosponzorstvo

 
Savjetovanja
Svečano otvaranje
Forum
Radionice
Seminari
Savjetovanja
Izložba

Kotizacija

Rokovi

Radno vrijeme

Važno

 


Kotizacija:
Kotizacija
CIJENA U EUR-ima
Do 19.5.2025.
Od 20.5.2025.
HEP
330
360
IRP-ZT 300 330
AIS ili BIS-BDP ili CE ili CIS ili CTI ili DC-CPS ili DE-DS ili DS-BE ili EE ili HCI ili ICTLAW ili MEET ili OPHO ili PM ili SIDE ili SSE 300 330
SP-MIPRO Junior 150 165
CCE 160 160

Sve cijene kotizacija uključuju PDV. 

Članovi MIPRO i IEEE imaju popust 10%.
Preddiplomski i diplomski studenti te nastavnici osnovnih i srednjih škola plaćaju jedinstvenu kotizaciju od 150 eura bez prava na dodatni popust. Studentski popust se ne odnosi na studente doktorskog studija.
Sudionicima koji sudjeluju na više seminara ili savjetovanja, ukupna kotizacija umanjuje se za 10%.

Kotizacija se plaća na IBAN udruge MIPRO HR9824020061100139672 kod Erste & Steiermärkische bank d.d. Rijeka s naznakom “ime i prezime osobe za koju se uplaćuje + kratica odabranog događaja”.

Kotizacija uključuje:
- zbornik radova skupa MIPRO 2025 na digitalnom mediju
- konferencijski materijal
- svečani program (plenarni rad) s koktelom u srijedu 4.6.2025.

Budući da banka na izvodu dostavlja MIPRO-u samo uplaćeni iznos, molimo vas da nam e-mailom pošaljete kopiju o obavljenoj uplati.

e-mail: mipro@mipro.hr 



Rokovi:

do 19.5.2025. Rezervacija hotela
do 19.5.2025.  Rana prijava i uplata kotizacije
2.6.2025. Doprema izložbenih eksponata i postavljanje izložbe
3.6.2025.   Početak rada izložbe u 1000 sati
6.6.2025.    Završetak rada izložbe u 1300 sati i otprema eksponata



Radno vrijeme:

DATUM

PRIJEMNI URED

IZLOŽBA

2.6.2025., ponedjeljak

0800 – 1900

-

3.6.2025., utorak

0800 – 1900

1000 – 1900

4.6.2025., srijeda

0830 – 1930

0900 – 1900

5.6.2025., četvrtak

0800 – 1900

0900 – 1900

6.6.2025., petak

0800 – 1700

0900 – 1300


Svim registriranim sudionicima slobodan je pristup plenarnom radu, programsko-stručnim prezentacijama i izložbi uz obavezno nošenje bedževa.


Važno:

Sudionici plenarnih tema, okruglog stola, radionica i pratećih aktivnosti, koji nisu registrirani putem seminara ili savjetovanja, obavezni su se po dolasku registrirati na Prijemnom uredu MIPRO, gdje će dobiti bedževe i sve potrebne informacije.


Nošenje bedževa je obavezno u svim prostorima odvijanja aktivnosti MIPRO-a. Osobe bez bedževa nemaju pravo pristupa niti jednom događaju.

 

Novosti
Trenutno nema novosti
 
Donatori
HEP ZagrebSveučilište u ZagrebuSveučilište u RijeciFER ZagrebPomorski fakultet Rijeka